Berbuka Dalam Kereta VS IKEA FY13 - Easy Home



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Salam Nuzul Quran buat semua rakan-rakan yang beragama Islam. Diam tak diam dah 17 hari kita berpuasa. Sekejap sangat masa berlalu tup tup nanti dah nak raya. Hehe. Sekarang ni Cikgu Faiz berada di kampung halaman. Mana lagi kalau bukan di Bentong. Seronok sangat dapat balik kampung sebab dah lama sangat tak balik. Huhuhu. Nasib baik hari ni cuti dapat la tinggal lama sikit di kampung ni ^ ^. 


Semalam merupakan hari yang agak tragis jugak la. Sebab pukul lapan lebih baru dapat makan. Huhuhu. Berbuka dengan air sirap je. Masa tu tengah dalam perjalanan nak balik Bentong. Jalan pulak jem. Memang tak dapat nak singgah mana-mana. Bila dah selamat dari kesesakan tu baru la dapat singgah di stesen minyak BHP. Dapat jugak la makan sandwich Dunkin Donut. Huhu. Sampai rumah baru la dapat makan nasi. Baru rasa lega dan alhamdulillah.


Namun, di sebalik kisah tragis tersebut terselit jugak sesuatu yang amat menggembirakan hati. Hehe. Nuffnang bagi CPUV lagi. Huhuhu. Semalam baru dapat kempen dari IKEA FY13 - Easy Home. Terima kasih nuffnang dan ikea. Earning pon boleh tahan masyuk jugak. Lepas raya nanti boleh la cashout. Almaklum la lepas raya duit pon dah banyak habis. Huhuhu. 



Ada tiga kempen yang tengah running ^ ^


Sekian.


Yang menaip,

4 comments:

huny madu said...

Congrats cikgu faiz.. :)

Noor Mala Shahar said...

Tahniah diucapkan....lama tak nampak Faiz... semoga bahagia bersama keluarga..


Hotlink satu

deno said...

takniah kak :)

Addasyuhadadisini said...

alhamdulillah..tahniah.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...