Ephyra Tetap Di Hati



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Jumaat . 24 Oktober 2014


Masa demam baru-baru ini Cikgu Faiz langsung tak sentuh ephyra. Bukan apa, mood nak minum tu seakan hilang almaklum la tengah demam kan. Sekarang bila dah kembali sihat Cikgu Faiz mula ber'ephyra' semula. 





Nampaknya dah hampir setahun Cikgu Faiz bersama dengan ephyra ni. Sekali cuba terus jatuh cinta. Kalau nak tahu Cikgu Faiz hanya mencuba pek percubaan untuk 10 hari sahaja tau. Lepas habis berpantangkan Hannani bulan Januari tahun ni baru mula nak mencuba minum. Cikgu Faiz beli dengan blogger Mialiana. Hihi. Sekarang ni Cikgu Faiz pon dah mula menjual ephyra.





Bekalan ephyra semasa berada di kampung. Hihi. Malas nak bawak kotak ephyra tu, Cikgu Faiz masukkan dalam tupperware je. Huhu. Sekarang ni adik Cikgu Faiz pon dah kena minum ephyra sebab dia ada masalah jerawat.





Inilah rupa pek percubaan ephyra tapi takde shaker tau. Pek percubaan ini berharga RM68 bagi semenanjung Malaysia dan RM78 untuk Sabah dan Sarawak. Pek percubaan ni mengandungi 10 sachets ephyra. Kalau nak dapat percuma shaker dan beg ephyra kena la beli yang kotak premium punya. Hihi. Harganya RM197 untuk semenanjung Malaysia dan RM207 untuk Sabah dan Sarawak. Dalam sekotak premium pula ada 30 sachets ephyra. Menarik tak?


Ephyra ni memang sesuai untuk mereka yang ada masalah kulit. Cikgu Faiz suka minum ephyra sebab dapat memberi tenaga dan kurang rasa penat. Ada juga yang tegur dia kata kulit muka Cikgu Faiz macam flawless gitu tapi Cikgu Faiz macam tak percaya pulak. Hihi. Apa pun ephyra ni memang serasi dengan Cikgu Faiz. InsyaAllah Cikgu Faiz takkan berpaling pada yang lain. Cewah.


Kalau ada yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang ephyra boleh la whatsapp/telegram Cikgu Faiz di talian 012-9771902. Jangan SMS sebab handphone Cikgu Faiz tengah problem. Mesej memang tak boleh masuk sebab dia asyik kata FULL. Nak kena beli hp baru gamaknya. Huhu. Sekian.


Giler punya selfie ni --> SINI


Yang menaip,

7 comments:

Anum said...

teringin nak try tp tue la x terbeli lagi

AwekTrader said...

sedap juga...dah try sekotak. Tunggu harga runtuh lagi :)

Maria Firdz said...

Mmg teringt2 je minum..

Unknown said...

menariknya warna dya..oren.. dah laa peminat oren nih.. kang terbeli sebab kaler je..:p

Mar Mansor said...

memang flawless la tu...hehe

Mimie said...

Ephura memg terbaik

Mimie said...

Eh ephyra..typo sokmo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...