7
Orang Memberi Komen

Pelekat Kereta Tudung Bawal Aidijuma



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 23 Oktober 2014


Sejak mula berkecimpung dengan tudung Aidijuma ni pantang balik Senawang mesti nak pergi Mydin. Hihi. Kadang-kadang tu stok untuk design yang terbaru dah habis tapi Cikgu Faiz mesti nak beli sehelai walaupun design lama. Hihi. Rugi kalau dah pergi tapi tak beli walaupun sehelai. Menambahkan koleksi tudung Aidijuma Cikgu Faiz. Hihi.





Sticker kereta Aidijuma tu biras Cikgu Faiz yang bagi. Hihi. Nampak sangat fanatik giler kan tapi belum berkesempatan nak tampal dekat kereta. Hihi. Walaupun sekarang ni Cikgu Faiz dah mula memakai tudung Aidijuma, tudung-tudung bawal yang lama tu pon masih dipakai lagi. Mana-mana baju yang takde padanan yang sesuai dengan tudung Aidijuma tu Cikgu Faiz pakai bawal biasa je. Hihi. Orang kata bil dah ada yang baru, yang lama jangan dilupa pula. Hihi.


Okey la. Tak nak merepek lagi. Selamat pagi semua. Sekian.


Apa yang sedap sangat ni? --> SINI


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
7 Comments

7 orang comel dah komen:

Nurzakiah Hanum said...

shopping la ek

Mardiah Diana said...

Salam singgah BW di sini...memang cantik2 tudung adijuma ni...sticker tu pun nampak cantik...lekat kat kereta pasti org dah tau tuan kereta ni minat tudung adijuma...hehemmm

Maria Firdz said...

Wah.. Mmg peminat setia nih..

Hafiza AizZawa said...

peminat fanatik nie.. tudung bawal mmg best pakai..

Mar Mansor said...

saya ni bantai je guna tudung apa2 pon..bawal lama tetap pakai..

Mimi Azirah said...

Cantik

Mimi Azirah said...

Cantik pelekat tuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...