Inteemor : Rahsia Kecantikan Luaran dan Dalaman Wanita



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 04 Oktober 2015


Hai semua. Kali ini Cikgu Faiz ingin memperkenalkan satu lagi produk terbaharu daripada Oceanlife Marketing iaitu INTEEMOR. Untuk pengetahuan semua, sebelum terhasilnya INTEEMOR ini Oceanlife Marketing terlebih dahulu telah mencipta nama dengan produk terlaris mereka iaitu EPHYRA yang merupakan minuman kesihatan dan kecantikan. Selepas kejayaan produk EPHYRA, syarikat ini mula mengorak langkah dengan menghasilkan EPHYRA SKIN BAR iaitu sabun untuk merawat masalah kulit serta M2FLEX iaitu minuman kesihatan untuk lelaki dan yang terbaru ialah produk yang diberi nama INTEEMOR.




INTEEMOR adalah minuman jus premium wanita yang dirumus khas untuk kesihatan dan keintiman wanita. Ianya diperkaya dengan pelbagai herba dan kandungan semulajadi yang terbukti berkualiti dari zaman berzaman untuk melengkapkan wanita dari segi kecantikan, kesuburan dan kesihatan wanita persis gadis sunti.


Diadun dan diperkaya dengan 1001 khasiat rahsia herba semulajadi, yang sangat cepat menyerap ke dalam tubuh kerana kandungannya adalah dari sumber padat yang diambil dari patinya sahaja. Hasilnya dapat dirasai selepas 3 hari dan jika diamalkan secara berterusan mampu mengembalikan kecantikan, kesuburan dan kesihatan seperti wanita muda. Antara bahan yang terkandung di dalam setiap botol INTEEMOR adalah seperti rajah di atas.




Rajah di atas merupakan antara kebaikan INTEEMOR. Cikgu Faiz dah cuba Inteemor ni ternyata ianya bagus untuk mengatasi masalah keputihan. Rasanya pula macam jamu pon ada. Rasa herba gitu tapi masih boleh telan lagi la. Huhuhu. Kepada wanita-wanita di luar sana yang mempunyai masalah seperti di atas boleh la mencuba Inteemor ni. Kalau tak cuba kita tak tahu akan keberkesanannya. Dah cuba sebotol baru tahu kan.




Harga pengenalan Inteemor RM49 tak termasuk kos penghantaran ye. Tetapi untuk pembaca di blog ini Cikgu Faiz nak bagi percuma postage hanya untuk ke semenanjung sahaja. Jadi kepada yang berminat untuk mencuba Inteemor ini boleh la WhatsApp Cikgu Faiz di 012-9771902 dan masukkan kata kunci >> INTEEMOR CUTE<< Yang nak COD pon boleh. Cikgu Faiz boleh hantar di sekitar Puchong, Puchong Perdana, Kampung Sri Aman Puchong, Putra Perdana, Saujana Putra dan Taman Equine Seri Kembangan. Sekian.


Samsung Galaxy Note 5 hanya RM1138 je. Check it out >>> SINI


Yang menaip,

3 comments:

Etuza said...

informasi hebat terbaik ni

Indonesia said...

prodak yang bagus ya.. salam kenal dari blogger indonesia. ditunggu kedatangannya.

Unknown said...

wahhh..produk ephyra lagi ye.. baru tauu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...