Assalamualaikum.
Hye bloggers. Gggrrrr.... Tengah geram ni. Sebab tak dapat nak blogwalking. Macam biasa la internet kembali melembapkan diri. Sabar je. Dalam pada bengang tadi sempat jugak buat satu header. Dah tengok ke header baru kat atas tu? Okey tak? Cuba komen sikit. Hihik.
Wording untuk header kali ni ialah :
Ini Bukan Ding Dong
Ini Ding Dang
Haha.. ada makna tu... Siapa Ding Dong? Dia ialah pelakon dari Filipina yang berlakon dalam drama Endless Love. Rujuk gambar di bawah.






