Assalamualaikum.
Hai bloggers. Faqih Hakim in the house. Hari ni Faqih nak ganti 'mona' update blog. Harap semua tak kisah. Hari ni Faqih nak tunjuk gambar-gambar Faqih masa dekat rumah. Gambar ni dah lama diambil tapi 'mona' Faqih takde masa nak update. Masa ni Faqih baru je gunting rambut. Nak tau tak siapa yang gunting rambut Faqih? Dah tentu la 'mona' Faqih yang tersayang. Cuba tengok, cantik tak 'mona' Faqih guntingkan rambut Faqih. Boleh jadi tukang gunting rambut kan? Hehe.
Jom tengok gambar-gambar Faqih yang ohsem ni....
Dah tengok? Pandai tak Faqih posing. Ada macam model tak? Hehe. Thank you 'mona' sebab jadi jurugambar Faqih :)
p/s : mona = bonda
Tolong Faqih klik sini ye...





