MILO yang ohsem...


Assalamualaikum.


Baru-baru ni ada lori milo singgah ke sekolah tempat Cikgu Faiz mengajar. Elok sangat la tu. Cikgu Faiz dan kawan baru je selesai melatih murid-murid untuk sukan Prasekolah. Memang hilang tenaga kejap. Dengar je  ada lori milo terus bersemangat. Huhuhu.


Dengan muka tak malu, Cikgu Faiz dan kawan pergi ke arah lori milo tersebut sambil membawa dua buah jag yang besar. Hehehe. Eh, air milo tu untuk murid-murid Prasekolah ye. Cikgu Faiz pon dapat la tumpang sekaki. Bukan selalu kan...


Istimewanya, hanya murid-murid Prasekolah sahaja yang diberi layanan kelas pertama ni. Murid-murid yang lain semuanya kena berbaris untuk mendapatkan secawan milo yang memang terbaik. Milo kaw kaw punya pakcik ni buat.


Terima kasih pakcik Milo. Tahun depan datang lagi ye. Huhuhu.





Dua orang abang Milo sedang bertugas. Seorang bancuh, yang seorang lagi tukang bagi air milo.




Inilah jag yang dimaksudkan. Besar la jugak kan? Hehehe.





Satu jag penuh air milo. Memang tergoda dibuatnya.





Minum air milo ni terus rasa bertenaga.




With ♥..,

13 comments:

Sally Yatiey said...

Sedapnyaaa.. hehe

syiela said...

bestnya lama tak minum milo dari van ni...

Chuu Muqhlis said...

teringat la mase sekolah dulu, mintak kt abg milo tu byk kali, lepas2 scawan, secwan lagi, isi dlm botol air bhahaha. sedap minom time cuaca panas ^^~

jaakechik said...

sedapppnya milo...teringat zaman2 sekolah dulu. suka sgt kalo milo/vico dtg...hehehheee

shidaR said...

shida pn suka kak..mnum iar mila dr lori tu..xtau kpe kita bt xmcm dorg haihh...hehheee :D

Hanif Idrus said...

Besau betul jag...heheheheh
hanks kerana Join Segmen saya.
Saya amat menghargai sokongan anda kepada segmen ini.
Jom pergi ke Senarai Peserta:
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah-senarai.html
Setiap hari peserta semakin bertambah ( kini 79 orang)
JOM TAMBAH FOLLOWER.
Thanks

Hanif Idrus said...

Salam kenal dan follow
Jemputan rasmi, join segmen saya ini sekali...
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
Maaf mencelah disini...
Jom cari rakan2 follower dan blog anda direview
Penyertaan sehingga kini 79 blogger !!!

deqjamucuxx said...

milo preee . sangat sedap bila minum pas suukaan :)

B.u.n.g.a.O.r.k.i.d.z said...

hehhe samelah kat skolah sy pon lori milo ni dtg.. haaaa ape lg berjug2 cikgu2 ni tadah.. :) mmg sdap tambahan cuaca pns skrg nie :)

Eca Dwinky Asha said...

jeles pula tgk lori milo tu,dah lama xdpt.hahaha

Nurul Faiz Bikers said...

@Eca Dwinky Asha
hehe. rasa dia lebih kurang sama macam milo kotak tu :)

NURULHANIF said...

sedapnya air milo..

Nurul Faiz Bikers said...

@NURULHANIF
minum milo anda jadi sihat dan kuat !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...