Ephyra Skin Bar - Sabun HOT Masa Kini



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Isnin . 06 Julai 2015


Bersua lagi kita. Cikgu Faiz baru je tambah stok sabun Ephyra Skin Bar. Dua minggu lepas dah order 20 ketul tapi semalam last order terus habis. Jadinya hari ni order lagi 20 ketul. Biasanya 20 ketul tu sebulan pon tak habis tapi kali ni memang luar biasa sebab cepat sangat dah habis.




Mungkinkah Ephyra Skin Bar semakin dikenali oleh rakyat Malaysia? Mungkin juga penangan Ephyra Skin Bar yang masuk dalam rancangan Nasi Lemak Kopi O beberapa minggu lepas. Order setakat ni alhamdulillah. Kebanyakan yang order dekat-dekat dengan tempat Cikgu Faiz je jadi boleh terus COD tak payah nak pos. Lagi-lagi musim raya ni takut poslaju lambat sebab parcel memang banyak.


Nak tahu kelebihan Ephyra Skin Bar? Korang boleh baca di entri >INI<




Cikgu Faiz sekarang ni dah jadi pengguna tegar Ephyra Skin Bar. Dah tak beli dan pencuci muka macam sebelum sebelum ni. Setakat ni Ephyra Skin Bar sesuai dengan kulit Cikgu Faiz. Mula-mula pakai dulu je kulit kering tapi Cikgu Faiz ada alternatif lain untuk mengelakkan kulit kering itu terjadi. Caranya dengan mengurangkan penggunaan sabun ni. Contohnya, kalau biasanya guna 2x sehari, Cikgu Faiz cuma cuci sekali sehari je. Alhamdulillah seminggu lepas tu kulit dah tak kering macam selalu dan sekarang ni dah boleh cuci 2x sehari. Kadang-kadang 3x sehari sebab bila cuci muka guna sabun ni kulit muka rasa segar je nak nak dalam bulan puasa ni.




Selain Ephyra Skin Bar, Cikgu Faiz juga ada jual Ephyra kolagen. Lama dan Cikgu Faiz start jual ephyra ni tapi takde masa nak update kat blog. Itu pun ada jugak promote sikit-sikit tapi jarang sangat. Masa sangat mencemburui Cikgu Faiz ni.




Yang ni set Ephyra yang untuk sebulan punya. Sempena Hari Raya ni pembeli akan mendapat sampul raya secara percuma hanya dengan setiap pembelian Ephyra Premium Pack. Selain itu kalau korang nak beli ephyra secara kombo pon boleh tau. Meh nak bagitau harga retail Ephyra.


Ephyra Trial Pack 10 sachets - RM68 SM / RM78 SS * termasuk pos
Ephyra Premium Pack 30 sachets - RM197 SM / RM207 SS * termasuk pos
Ephyra Skin Bar - RM39 * tak termasuk pos


Tapi tapi tapi.... ada harga istimewa untuk mereka yang berminat nak beli ephyra secara kombo sama ada Ephyra Trial Pack + Skin Bar atau Ephyra Premium Pack + Skin Bar. Untuk maklumat lebih lanjut korang boleh terus WhatsApp Cikgu Faiz di nombor 012-9771902. Kalau nak COD pon boleh bergantung kepada lokasi Cikgu Faiz berada pada ketika itu tapi setakat ni Cikgu Faiz cuma buat COD di sekitar kawasan Puchong dan Taman Equine yang terletak di Seri Kembangan. Area Shah Alam pon boleh kalau yang dekat dekat dengan Puchong tu. Kalau jauh sangat Cikgu Faiz akan pos.




Sekian.


Yang menaip,

4 comments:

Syira Lokman said...

SELAMAT MALAM..RAJIN UPDATE BLOG YE :D

Azhafizah MN said...

berseri² kak

Unknown said...

bersih je kulit muka ...

Maria Firdz said...

Pernah guna sekali je... Masa review dulu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...