1
Orang Memberi Komen

Santai Di Petang Khamis



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Jumaat . 24 Julai 2015


Masih lagi dalam mood beraya. Petang tadi bawa anak-anak pergi COD Ephyra di Seri Kembangan dan Tesco Puchong. Abang Hakim la yang paling seronok sebab dapat pergi tesco. Hihi. Nasib memang agak baik hari ini sebab dekat tesco ada sale. Hihi. Sale tak sale sangat tapi boleh la berbanding harga kalau takde sale.


Cikgu Faiz dapat la beli 3 pek susu Dugro Hannani. Biasanya harga susu tu RM27. ++ tapi tadi hanya RM21.++. Okey la tu kan. Pampers Drypers pon sama daripada RM37.++ dapat la RM32.++. Selain itu, sabun cecair pencuci baju pon boleh tahan jugak harganya cuma RM19.90 berbanding harga asal yang agak mahal jugak tau. Sabun Dynamo tu 4.4kg. Kebetulan sabun mandi Hannani pon dah habis jadinya cari yang paling murah jumpa sabun Johnson n Johnson RM19.90 dapat dua botol yang standard tu. Alhamdulillah memang rezeki anak-anak la tadi sebab murah kan.







Keceriaan jelas terpancar di wajah masing-masing. Hihihi. Sekian.


Tersentuh tengok video ni --> TONTON


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
1 Comments

1 orang comel dah komen:

izzati husna said...

mahal jugak harga susu kan? huhu selamat hari raya cikgu faiz!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...