Aku bukan kuli batak !

Assalamualaikum ya habibi ya maulana...

Blog seterusnya ni sekadar nak melepaskan rasa tidak puas hati terhadap seseorang di tmpt kerja. Actually, hari ni merupakan sambutan Hari Guru peringkat sekolah. Aku tak tau la kenapa pasal hadiah ada org tu nak kecoh semacam je. Huh ! Macam bagus je.

Kau ingat aku ni kuli batak kau ke? Pegi la simpan sendiri hadiah kau tu kalau takut sgt org nak amik. Kau ingat aku peduli bape byk hadiah kau dpt???! Blah la !! Kecoh giler org tua tu.

Lepas apa yg kau buat kat aku dpn org ramai tadi, secara automatiknya perasaan hormat aku terhadap kau terus hilang. Kau tau kenapa? Lu pikir la sendiri. Rasa cam maruah aku dipijak2 je tadi. Huh !! Gile !

2 comments:

kokku said...

kesian.....bw saboryeh>kuatkan iman anda<pepatah aku buat baik dibalas baik buat jahat dibalas jahat<baru padan ngan muko orengto

Nurul Faiz Bikers said...

ya... buat jahat dibalas jahat. tgk la nanti. dia plak yg kena. masa tu aku nak senyum kambing je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...