0
Orang Memberi Komen

Temasya Sukan Prasekolah Peringkat Zon

Hello geng... bertemu lagi di ruangan blog yang tak seberapa ni. Malam ni aku nak citer skit la pasal sukan prasekolah yg telah diadakan pada 10 Mei 2011 bertempat di SK Tmn Sg Besi Indah. Memang indah sgt skolah tu. hahah..

Seramai 15 org murid prasekolah telah terpilih utk menyertai sukan tersebut. Antara acara yg disertai adalah 50 meter L/P, 65 meter L/P, 4X25 meter L/P dan 4x50 meter L/P. Memang dasat acara ni. Ada lagi jauh, 80 meter tapi tak masuk pon. Takut murid tak larat nak berlari.

Hmm.... macam biasa la kan... korg tgk je la gmbr kt bwh ni. huhuhu...

skolah ptama yg sampai dulu. bersemangat bdk2 ni nak berlari.



breakfast dulu. roti coklat dan air teh.



ke garisan....



SKPU1 mara di depan...



50 meter lelaki. agak sengit..


mane murid SKPU1?



atlet muda SKPU1 bg acara 4x25 meter L



cpt pass baton tuuu... !



yg ni atlet bg acara 4x50 meter L.


bersiap sedia utk berlari.



ke garisan...... pandang depan la...



cepat SKPU1...!!



yeay... sy menang...!



johan 50 meter L



johan membawa pulang medal dan hamper.



johan bg acara 50 meter P



turut mendapat medal dan hamper.



kamilah juara !

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
0 Comments

0 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...