Kenapa aku?

Kembali lg meng 'edit' blog. dah takde keje la tu walaupon hakikatnye keje mmg bertimbun2. biase la tu. sambil2.. kalo tak bosan asik wat keje jew.

Ermm..... sbnrnye kan.... skrg ni mcm dh kurg bsemangat nk keje. sbb pe? sbbnye aku dah kena tkr skolah lps cuti thn baru cina beberapa bln lps. berat ati ni nak meninggalkan skolah lama. Aku semakin teruja dgn pnp aliran perdana. byk benda yg aku dh pikir utk memajukan bdk2 yg aku sempat ajar. tup2.... kena tukar. sedihnya rasa hati. tak tahu la kenapa skolah lama btl2 membuat aku seronok utk bekerja. walaupon aku mengajar kelas yg terakhir. tapi murid2nya membuatkan aku bersemangat utk mencurahkan ilmu kpd mereka.

Yang pasti, tmpt keje skrg tak sama mcm tmpt keje dulu. Aku cuba utk menyesuaikan diri tp kdg2 rasa tension dgn keje yg byk. persoalan yg remeh temeh... Aku cuba hadapi dgn sebaik mungkin. Terlalu byk program yg mesti disertai. Huh ! Betol2 menyemakkan fikiran aku. Kt skolah lama dulu pon aku bz jgk tp yg ni lg bz.

Ada gak rasa cam nk tukar skolah. maybe tkr daerah tp tak tau bila. tunggu je la....


kenangan di SKTAM tk mungkin dpt ku lupa

1 comment:

Nina Najwa said...

cikgu stress dgn nina ke?
pindah ke SKEN blek laaa...
kitorang semua rindu cikgu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...