Laptop Dah Okey, Menu Hari Ini



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Cikgu Faiz gembira sangat hari ni sebab laptop kesayangan telah kembali pulih. Bersyukur sangat-sangat sebab semua benda yang ada dalam laptop ni masih ada. Leganya... Harap lepas ni laptop ni tak meragam lagi. Susah la kalau takde laptop ni. Bukan sekadar untuk online suka suka je malah digunakan untuk kerja di sekolah. Faham-faham je la komputer yang ada di kelas pra tu bukannya okey sangat. Kena standby laptop sendiri kalau komputer buat hal.


Oh ya. Lupa nak tanya, korang semua dah makan malam ke? Cikgu Faiz dah makan petang tadi. Masak yang mudah-mudah aje. Nasib baik la Encik Suami jenis tak cerewet. Hehe. 





Menu hari ni ikan goreng, udang goreng dan sambal udang petai. Hehe. Apa pula menu korang malam ni? Jom la kongsikan dengan Cikgu Faiz ni. Mana tahu lain kali boleh masak pulak. Heheh.. Sekian.


Top up RM20 to get FREE 133 Minutes and 133 SMS! CLICK HERE.


Yang benar,

16 comments:

sHaRiNa eLyaNa said...

bestla dpt laptop ksygan hehe..sdp menu hari ni..pndai masak :)

hana hadi said...

udang goreng? ada yang xmakan pedas ek. alang2 biar semua udang buat sambal.hehe

Harith Iskandar said...

ooo mentang2 lappy dh ok terus dia bg lauk sedap2 nyer...bak sikittt :)

Nurul Faiz said...

@hana hadi
udang goreng tu permintaan Encik Suami. hehe. kalau ikut akak memang nak campak semua udang terus. huhuhu.

Nurul Faiz said...

@Harith Iskandar
hehe. ada lagi ni kalau nak :)

Nurul Faiz said...

@sHaRiNa eLyaNa
boleh la sha sikit-sikit. huhu.

Sally Yatiey said...

sambal udang petai tu nampak sedapppppp ^_^ hee

diana said...

sambal petai yg tak tahan tu..sedap...

Nurul Faiz said...

@Sally Yatiey
hehe. nasib baik sedap. puas hati dapat makan hasil air tangan sendiri :)

Nurul Faiz said...

@diana
sambal petai tu lauk kegemaran saya dan Encik Suami kak. hehe.

deno said...

laptop dan ok, nanti bleh update byk2 akak :)

Eca Dwinky Asha said...

nmpk udang my fevret.............

Mimi Azirah said...

udang tuh nampak sedapppptp syg sy dh tak leh mkn

puteri kasih said...

sambal petai tu buat puteri lapar je..hehe

krole said...

aku fhm perasaanmu kalo lappy rosak hihiih..sal baru jgk kena..tp dah ok da...pergh! sambal udang petai tu yg terbaik!

Mohd Fauzli said...

Petai tu betul² membangkitkan ghairah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...