Perkongsian Tentang Cara Cikgu Faiz Dapatkan CPUV



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.





Semalam masa Cikgu Faiz tengah sibuk nak balas jejak di chatbox tiba-tiba ternampak ada blogger yang bertanyakan tentang cara-cara nak dapatkan CPUV Nuffnang. Bukan apa, sejak kebelakangan ni Cikgu Faiz rajin pulak buat entri tentang Nuffnang, jadi blogger tu nak tahu la apa yang Cikgu Faiz dah buat sampai kempen Nuffnang tu rajin je melekat di blog Ding Dang ni. Hehehe. Alhamdulillah... rezeki yang tak disangka-sangka. Bersyukur sangat-sangat.


Tapi buat masa sekarang ni Cikgu Faiz tak dapat nak kongsi lagi tentang tu. Kena tunggu lagi dua minggu baru dapat publish entri tersebut. Okey la. Cikgu Faiz dan mengantuk ni, nak membuta dulu. Faqih dan abahnya awal-awal lagi dah lena di alam mimpi. Jumpa esok pulak ye. Jumpa lagi dan selamat malam. Sweet dream and nightmare yaw. Nunite.


WWF


Yang benar,

8 comments:

afifudinsohaini said...

takpe..sabar menungggu..hehe

deno said...

tengah tunggu ni... hihi

jaakechik said...

bagus jugak tu kak. boleh jugak jaa buat panduan nanti. sbb blog jaa x penah dapat BE... huhu.. ~sedih sob sob!

krole said...

em...nak tau jgk tips2 camne nak dpt cpuv dr nuff tu...tak sabar lak~

Nurul Faiz said...

hehe. sabar ye kawan-kawan. tak lama lagi tu :)

puteri kasih said...

mesti ramai yang tunggu tips tu CF :)

sHaRiNa eLyaNa said...

ok xpa..sha tgu hehe..

norlaily said...

aah saya pon nak tau jugak..sbb orang baru dlm blog, xtau pape pon psl nangnang ni, hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...