Siapa yang masuk ke dalam rumah?



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Semalam rumah Cikgu Faiz telah dipecah masuk. Yang peliknya tiada barang yang hilang mahupun berselerak. Balik je rumah tengok-tengok pintu pagar, pintu grill dan pintu tolak cermin sudah terbuka luas. Manakala mangga solex hilang. Laporan polis telah dibuat. Polis pon dah datang rumah buat siasatan dan dia pon pelik kenapa takde barang yang hilang. Sekarang ni Cikgu Faiz telah mula berasa takut. Lepas ni Encik Suami dah tak benarkan Cikgu Faiz balik rumah bersendirian lagi. Walau macam mana lambat sekalipun, kena tunggu di sekolah. Itu lebih selamat. 


Yang benar,

7 comments:

Jah Rangers said...

risau jugak kalau jadi macam ni.
semoga cikgu dan keluarga selamat.
Amin..

shidaR said...

bayahala kak faiz...huhuhu..

deno said...

bahaya tu kak faiz.. rumah deno pernah kena pecah juga 4-5 tahun lepas.. habis berselerak.. hilang laptop dan duit... pandai perompak ni dia masuk rumah time orang pegi keje... akak hati2 ok?

Nurul Faiz said...

Terima kasih Jah, Shida, Deno. Lepas ni akan lebih berhati-hati :)

sarimah ibrahim said...

hati-hati faiz....mcm2 cara jenayah la ni...balik je dgn cik suami lebih selamat.....newey nasib baik x de pape hilang....

Mimie said...

bahayanye...kne tai2 la lpas nih faiz...

sHaRiNa eLyaNa said...

la..nsb baik xda yg hlng..lps ni lebih berhati2 la ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...