0
Orang Memberi Komen

Tabiat Baru Hannani



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Isnin . 22 Februari 2016


Sejak Hannani dah genap umur 2 tahun, mulutnya semakin lancar berkata-kata. Kalau dengar dia membebel tu mengalahkan orang tua. Macam mak nenek pon ada. Kadang-kadang abang dia pon jadi mangsa kena bebel siap muka berkerut-kerut lagi marahkan abang. Hari tu kakak taska Hannani bagitau yang Hannani sekarang ni suka bermain dengan kawan-kawan lelaki. Huhu. Mana taknya, dekat rumah pon dia main dengan abang Hakim je. Kakak takde, adik perempuan pon takde. Huhu. Macam-macam perangai Hannani sekarang ni.




Sekarang ni Hannani suka sangat cakap 'buerkk...'. Haha. Entah dari mana la dia dapat tu. Kadang-kadang bonda pon kena buerk jugak. Saje je nak cari gaduh. Lepas tu tak boleh kena tegur. Padahal tak marah pon. Cakap je terus huwaaaa melalak.... Hihi.





Nak ambik gambar pon sikit punya susah sebab tak boleh duduk diam. Ambik gambar selfie ni baru okey sikit itu pon kena cepat sebab tak boleh duduk diam kan. Huhu. Sekian.



Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
0 Comments

0 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...