Chicken Pox

Assalamualaikum..... Blogger sume sihat? Kalo tak sihat tu bwk2 la jumpa doktor ya :)

Ni nak citer pasal my baby Faqih. Smlm masa nak mandikan Faqih aku nampak badan dia ada bintik2 merah mcm kena gigit nyamuk. Aku ingat mungkin nyamuk yg gigit. Aku pon just mandikan. Takde la pikir apa2 kan. Pagi tadi ayahanda bikers tgk ada byk bintik2 merah kt bdn anak kami. Thats mean bintik2 tu dah bertambah. Dah sah anak aku kena chicken pox. Kat muka dan lengan dah mula naik skit2. Patut la semlm Faqih demam skejap. Pastu aku bg ubat demam terus ok. Alhamdulillah.

Kami belum bwk pergi jumpa doktor lagi. Kalau dah byk sgt bintik2 yg keluar tu mmg dah sah2 la tu br gi. Harap2 takde pa pe la. Beberapa hari ni pon Faqih asik meragam je. Maybe nak kena chicken pox la tu kot.

Ptg ni br nak gi jumpa doktor Faqih. Harap2 tak kena ambil darah. Kalo tak menjerit la nampak gayanya. Dah la aritu inject setahun dah bergegar 1 klinik. Huhuhu. Punya la kuat Faqih menjerit.

Doakan my baby cepat sembuh ye. May Allah bless u guys.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...