Pertandingan Guru Inovatif



Assalamualaikum.


Hai bloggers. Hari ni saya agak sibuk sikit. Kalau diikutkan hari ni dah mula bercuti tapi apakan daya, saya terpaksa pergi ke sekolah untuk menyiapkan bahan bantu mengajar untuk pertandingan Guru Inovatif. Bahan ini mesti dihantar selepas cuti sekolah ni berakhir.





Saya tidak melakukannya seorang diri kerana ini merupakan pertandingan secara berkumpulan. Sebenarnya saya pon tak ingin nak masuk pertandingan ni tapi nak buat macam mana? Semua guru diwajibkan untuk menyertai samada secara individu atau berkumpulan.





Mereka yang turut sama bertungkus-lumus menyiapkan bahan ini ialah Linda, Kak Siti, Ina dan suaminya. Memang bersemangat betul la korang tadi. Semalam punya la blur tak tau nak buat apa-apa. Akhirnya terhasillah jugak bahan yang tak seberapa ni.




Erk... sorry. Gambar ni dah jadi terbalik pulak. Gambar atas sekali tu yang dah hampir siap. Hehe. Pandai-pandai korang la tengok ye :)

5 comments:

unknown said...

Comey nyeee!!!! cutelah..

moga mng cikgu.. ^^

Dingdang said...

@Clara Rella
terima kasih Clara.
rasanya mesti ada yang lebih hebat daripada rumah ni.

Izyan Yan Cinnamon said...

comel...kecik je=)

mama lynn said...

klu dpt cam rumah barie tu lg best kan tp yg ni pun shomel sgt dah

Cekgu Norazimah said...

wah !! bagusnya, kt sekolah kitorg,pengetua suruh join guru inovatif, wat deq jer, selamat pengetua tak paksa join..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...