Cikgu Faiz Suka Hadiah Ini.


Assalamualaikum.


Akhirnya hadiah 'Awesome Give Away Dunia Sebenar Shida' yang telah dianjurkan oleh blogger Shida sudah pun sampai ke tangan Cikgu Faiz. Lama juga menunggu hadiah ni.

v

v

v



Tadi Cikgu Faiz sempat juga la selak sikit-sikit. Hmmm... buku ni agak menarik dan sesuai sangat-sangat jika anda ingin menghadiahkannya kepada suami atau bakal suami. Bukan apa. Kadang-kadang suami ni dia kurang faham dengan perangai isterinya jadi dalam buku ni ada memberitahu bagaimana suami isteri dapat mengeratkan lagi hubungan di dalam membina sebuah keluarga yang bahagia. Lagi elok kalau suami dan isteri membaca buku ini bersama-sama supaya lebih mendalami lagi isi hati masing-masing.


InsyaAllah jika ada kelapangan dan kerajinan, Cikgu Faiz akan berkongsi hasil tulisan penulis buku ini kepada anda semua :)


Jutaan terima kasih kepada penaja buku ini =)




With ♥..,

7 comments:

jaakechik said...

bagusnya dapat buku ilmiah.... berbaloi join!

Shida Radzuan said...

akhirnya..sampai juga, actly shida pn xtahu para sponser dah selesai ke blm hntar hadiah2 GA..sbb shida xdapat info dari mana2 pmng hehee :) alhmdllah kak dah dapat..kak share2 ye nnt isi dlm buku tu hehee :) tahniah kak :)

thomas said...

Hidup suami isteri mesti selalu dlm keadaan pikat memikat.

Dingdang said...

@shidaR
InsyaAllah shida. kalau time takde idea nak update tu boleh jugak kan. hehe. terima kasih.

Mimie said...

wah bestnye buku nih....nti share2 la ye info yang faiz dpt..hehehe

Dingdang said...

@PinkUmmi
InsyaAllah Ummi :)

Anonymous said...

tahniah-2 ~ hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...