Terlupa Nak Minum Ephyra



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Selasa . 16 September 2014


Selamat Hari Malaysia buat semua warganegara Malaysia !!! Semoga Malaysia terus aman dan makmur dari segala anasir-anasir yang tak baik. 


Malam tadi sebelum tidur, Cikgu Faiz boleh pulak terlupa nak buat satu benda yang dah menjadi rutin pada setiap malam. Mulanya nak tunggu Hannani tidur dulu tapi boleh pulak terlelap sampai pukul 4 pagi. Terus tak buat. Rutin ni memang wajib tau sebab untuk kulit dan mengekalkan kecergasan pada siang hari. Hihi.




Satu sachet ephyra ini la yang Cikgu Faiz maksudkan. Ephyra merupakan minuman kolagen yang sangat sedap untuk kesihatan luaran dan dalaman badan kita. Yang bestnya bila minum ephyra ni badan akan rasa bertenaga je tau. Tak mudah penat. Sentiasa cergas.




Macam ni lah rupa minuman ephyra setelah dibancuh. Rasanya macam air oren ada masam manis sikit. Yang pasti memang sedap. Cara nak bancuh pon senang. Cuma goncang sampai serbuk ephyra larut dan sebati di dalam air. Nak kacau macam biasa pon boleh.


Sebab apa Cikgu Faiz minum ephyra?

  • Kulit dan bibir kering. Masalah ini memang selalu menghantui Cikgu Faiz. Tak selesa bila kulit dan bibir kering. Bila jadi macam tu, keyakinan diri pon semakin berkurang.
  • Kulit muka berminyak. Ini pon satu masalah jugak terutama bila pakai krim muka kulit memang senang berminyak.
  • Badan cepat penat. Tugasan seharian memerlukan tenaga yang berpanjangan.




Harga ephyra ni pon okey. Tak salah kalau kita laburkan sedikit duit untuk kebaikan diri sendiri. Dulu Cikgu Faiz ni memang tak pernah langsung cuba mana-mana produk kecantikan ni sebab harga. Hihi. Tapi, selepas mencuba ephyra terus jatuh cinta dan rasa berbaloi sangat. Gambar di atas tu merupakan kotak ephyra untuk percubaan punya. Maksudnya kepada yang baru nak mencuba tu boleh la beli pek percubaan ni. Sekotak mengandungi 10 sachets. Harganya cuma RM68 untuk semenanjung Malaysia dan RM78 untuk Sabah dan Sarawak.




Gambar di atas ni pula pek premium untuk sebulan. Kalau beli pek premium ni korang akan dapat shaker dan beg recycle ephyra secara percuma. Harga pek premium ini ialah RM197 untuk semenanjung Malaysia dan RM207 untuk Sabah dan Sarawak. Ephyra ni minum satu sachet pon dan cukup tapi kalau korang nak dapat hasil yang lebih bagus boleh minum dua sechets iaitu pada waktu pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur. Kalau korang minum sekali je boleh pilih sama ada nak minum pada waktu pagi sebelum sarapan atau pada waktu malam sebelum tidur.


Kos penghantaran untuk ephyra ini adalah percuma jadi tak perlu risau jika korang kena tambah duit untuk postage. Hihi. Ephyra sesuai untuk semua masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut jerawat, ekzema, resdung, alergi makanan laut, kulit kusam, tona kulit tidak sekata, ketidakseimbangan hormon, sakit-sakit sendi, metabolisma rendah, kencing manis, senggugut, migrain dan banyak lagi.


Sekiranya ada yang berminat nak mencuba ephyra ni atau nak tahu lebih lanjut lagi boleh la terus sms / whatsapp Cikgu Faiz di talian 012-9771902.


Yang menaip,

8 comments:

Dunia Zumal said...

Hebat khasiat Ephyra nie yer cikgu faiz ^_^

norhasnizakhalid said...

mama memang dah minum ephyra ni.. ni nak habis dah.. mungkin lepas ni akan order dgn cikgu pulak. insyaallah.. hebat keberkesannanya..

Unknown said...

Ephyra... hmm, menarik. Mmg saya perlukan tenaga lebih sbb kerja kat kapal, jadi tenaga dan kepala otak tu memang kena guna banyak. Penat semua parts badan... adeh.

Anyway, kak. Liebster Awards! Check link ni dan enjoy~

p/s : Ada masa nanti saya tanya akak pasal Ephyra ni.

http://serbaalah.blogspot.com/2014/09/boom-liebster-awards.html

Unknown said...

banyak kan khasiat ephyra ni kak.. tapi jijah lom start nak minum lagi.

Mimie said...

ephyra memg byk khasiatnya

Mia Liana said...

terbaik... ephyra ni kan....

Kamsiah yusoff said...

harganya lbh murah berbading minuman kalagen yg lain,kan..

singgah & follow..

Sha Nazri said...

Ephyra..
Sy ada beli tp xbuka lg..
Follow & singgah..
Salam ukhwah dari tellingstory11.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...