Anniversary Ke-6



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 15 Mac 2015


Alhamdulillah semalam genab la enam tahun usia perkahwinan Cikgu Faiz bersama Encik Suami. Perkongsian hidup selama enam tahun ini telah menjadikan keluarga kami seramai empat orang. Hihi. Syukur padaMu Ya Allah kerana telah menyatukan kami walaupun banyak sangat dugaan di dalam rumah tangga yang dibina. Memang tak dinafikan Cikgu Faiz seorang yang kurang sabar dan cepat marah tetapi Encik Suami sabar je melayan kerenah isterinya ini. Huhu.


Encik Suami yang baik walaupun dia suka buli Cikgu Faiz. Masa Cikgu Faiz tak sihat dia la yang jaga makan minum, masak lauk pauk yang Cikgu Faiz nak makan tapi Cikgu Faiz tak makan pon. Huhu. Tak ada selera dah nama pon orang sakit. Nak buat macam mana? Tekak terasa nak makan tapi bila dah ada depan mata terus tak lalu. Huhu. Kalau Encik Suami baca entri ni mesti dia ejek punya. Nasib baik la dia tak berapa rajin sangat dengan blog ni. Huhuhu. Kalau tak mesti kena bahan punya.




Kadang-kadang dugaan yang datang terlalu sukar untuk dilalui tetapi jodoh kami tetap panjang sampai ke hari ini. Mungkin sebab anak-anak yang menjadikan kami kuat untuk menempuh segala cabaran dalam hidup bersama. Teringat dulu sebelum berkahwin, Encik Suami pernah menyanyikan lagu 'Hidup Bersama'. Huhu. Semoga perkahwinan ini akan kekal buat selamanya hingga ke akhir hayat dan doakan moga jodoh kami kuat dan diredhai Allah.


P/S: Hadiah untuk ulang tahun kali ni tak tahu nak bagi apa. Ada tak cadangan selain jam tangan?


Melancong dengan RM3000? Biar betul !! --> SINI


Yang menaip,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...