Pabila Anak Murid Berpuasa



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Selasa . 23 Jun 2015


Alhamdulillah hari ini kita telah berpuasa selama 6 hari. Syukur kerana masih diberi peluang untuk merasai nikmatnya berpuasa di bulan ramadhan al mubarak. Puasa kali ni kurang penat berbanding tahun-tahun sebelumnya. Sebab mungkin faktor cuaca dan makanan tambahan yang diambil. Jeng jeng jeng. Itu nanti Cikgu Faiz cerita ye. Sekarang nak ambik mood dulu sebab dah lama tak update blog. Hihi. Untuk permulaan ni Cikgu Faiz nak update entri yang simple dulu.




Ambik ni. Gambar selfie dengan anak-anak murid pagi tadi. Haha. Semuanya berpuasa tau. Tengok tu ada yang muka monyok je. Untuk mengelakkan murid berasa bosan jadi apa salahnya sekali sekala cikgu ajak murid-murid selfie kan. Hihihi. Esok tak dapat nak selfie lagi sebab Cikgu Faiz tak masuk kelas. Ada aktiviti luar. Hari Khamis kita selfie lagi ye anak-anak. Huhu. Layan je la kepala cikgu ni. Hihi.


Okey la. Itu je nak cerita sebenarnya. Cikgu Faiz nak blogwalking sekejap melawat rakan-rakan dan dah berkunjung ke sini. Sehingga berjumpa lagi di lain entri. Dadaaaa...


Yang menaip,

3 comments:

Unknown said...

Hahahaha. I love kids!!!

Unknown said...

cutenyaaaa...mesti balik sekolah masing masing terbongkang depan tv menanti waktu buka puasa!hihi.


singgah blogwalking!salam ramadhan! :)

S.K. said...

Kanak-2, miss the moments being a kid.. Bw :) Btw, chat akak memang tak boleh guna ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...