0
Orang Memberi Komen

Cerita di Prasekolah

Hai kawan2. Hari ni hari yg kira ok la. Aktiviti kat skolah pon ok je. Hari ni aku ajar budak pra wat bunga matahari (bdk pra yg ckp mcm bunga matahari). Mula2 aku wat demo dulu kt bdk2 ni. Kira ok la sebab semua pon faham cara untuk buat bunga tu. Cuma ada sorg je td yg wat aku marah sebab dia kata tak reti nak gunting bentuk bulat. last2 aku tgk bunga dia yg paling cantik dan kemas. huhuhu. tak sia2 aku marah. hahaha. terlupa pulak aku nak snap gambar bdk2 pra dgn bunga2 dorg tu. bila dan jd semua seronok sgt. aku lagi la seronok sebab dorg boleh buat apa yg aku ajar. dah dapat satu kemahiran budak2 tu. esok aku ingat nak buat bunga tisu pulak tapi rasanya mcm tak dpt je sebab bhn takk siap lg. arini aku balik awal sebab ayahanda bikers ambik awal. dia ada aktiviti ko-kurikulum. terpaksa la aku menangguh kerja2 yg ada kat pra. Rancangan mengajar pon tak sempat nak buat tadi sebab lepas abis kelas pra aku wat kelas tambahan lak utk bdk pra yg lemah dalam BM. Ok la. itu saje laporan setakat ini. sehingga berjumpa lagi......
Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
0 Comments

0 orang comel dah komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...