Ulser ulser ulser...

Assalamualaikum pembuka bicara...

Dah 3 hari aku menderita akibat ulser dalam mulut. Pedih giler la. Macam tu la pedihnya hati aku. Dua2 belah mulut aku kena ulser. Oh ! Tidak ! Susahnya nak makan. Kena kunyah pelan2, ala2 sopan gitu. Aku byk diam je dua tiga hari selepas kejadian tu. Hmmm.... Elok la tu. Rehatkan mulut skit.

Ulser mmg memeritkan. Nasib baik arini aku MC. Esok harap2 ok skit. Aku makan bubur nasi je + kicap + cili padi. Sedap jugak. Aku juga dah tak minum minuman sejuk lagi. Kalau tak beratus kali la aku buka peti sejuk kat umah ni.

Ada orang cakap ubat ulser mulut kena letak garam la, bonjela la. Tapi aku tak berani. Takut tak tahan sakit nanti. Aku minum air kosong sebanyak yang boleh. Harap2 cepat baik ulser aku ni. Ok la. Aku tengah masak bubur nasi ni. Kang kering lak bubur. Dadaaa.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...