Novel

Assalamualaikum....

Dah berapa hari agaknya aku tak update blog?? Hmm..... Takde la. Sekadar nak berkongsi cerita tentang hobi lama aku. Nak tau ape? Tu ha... Tajuk kat atas tu... Hihihi......

Dah lama aku tak baca novel. Disebabkan skrg ni tengah demam drama Nora Elena kat tv3 aku kembali bersemangat utk membaca novel. Sygnya, novel yg aku cari2 belum ketemu lagi. Tajuknya KASIH YG SUCI. Kisah ttg Nora Elena la tu.

Dah tk dpt novel yg dicari, akhirnya aku membeli novel lain karya Anis Ayuni. Tajuknya aku dah lupa. Aku baru mula membaca novel tu semalam. Novel tu mengisahkan ttg seorang guru. Kira ok la sebab aku pon cikgu. Jadi seronok la dpt baca. Aku rasa cerita tu best sbb aku dah beberapa kali beli novel Anis Ayuni tu. Menarik la cerita2 dia.

Terkantoi lak dgn Ayahanda Bikers. Huhuhu. Jeles la tu dia takde blog. Ok la. Nanti aku update lg.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...