Header Baru Lagi ?



Assalamualaikum.


Hye bloggers. Gggrrrr.... Tengah geram ni. Sebab tak dapat nak blogwalking. Macam biasa la internet kembali melembapkan diri. Sabar je. Dalam pada bengang tadi sempat jugak buat satu header. Dah tengok ke header baru kat atas tu? Okey tak? Cuba komen sikit. Hihik.


Wording untuk header kali ni ialah :

Ini Bukan Ding Dong
Ini Ding Dang


Haha.. ada makna tu... Siapa Ding Dong? Dia ialah pelakon dari Filipina yang berlakon dalam drama Endless Love. Rujuk gambar di bawah.




Amacam? Hensem tak?


Ding Dang pula merujuk kepada model sedia ada iaitu Faqih. Hehe. Faham tak?


5 comments:

shameel Iskandar said...

wah minat model filipina ni ke

Nurul Faiz Bikers said...

@shameel Iskandar
takde la minat sangat.
suka tengok drama lakonan beliau je... huhu

AkmaFaizal said...

tak pasan plak pelakon Filipina tu..hehe

tahniah anda menang kat ga ni http://lovebutterfly94.blogspot.com/2012/05/winners-of-1st-lucky-draw-annisa-scarf.html

nnt jemput join ga akak ye.. www.akmarwati.com :)

Sally Yatiey said...

Ding Dong! Saya minat. Minat tengok drama lakonan dia je . hehe.

Nurul Faiz Bikers said...

@Sally Yatiey
sis pon sama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...