Masa Untuk Merehatkan Minda



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 22 November 2014


Akhirnya tiba juga masa yang sangat dinantikan iaitu cuti sekolah. Lega sangat sesi pdp bagi tahun 2014 ini telah selesai. Namun begitu, Cikgu tak terus bercuti ye. Masa cuti ni la nak buat persiapan sebelum menjelangnya tahun hadapan pula. Yang syoknya buat kerja takde la tergesa-gesa seperti waktu bekerja. Hehe. Cikgu Faiz kena settle kan beberapa perkara dalam masa terdekat ni seperti buku-buku, baju dan lain-lain yang berkaitan dengan murid-murid baru nanti.


Masa cuti ni dapat la luangkan masa dengan anak-anak. Mesti mereka rasa gembira sebab bonda sentiasa ada di depan mata. Huhu. Saksikanlah wajah-wajah yang akan memeriahkan waktu cuti sekolah Cikgu Faiz ni...



Abang dan adik. Hannani semakin membesar. Lasaknya bukan main lagi.



Ini gambar masa dekat Johor. Kampung atok Hannani.



Hannani suka tengok muka sendiri. Hehe. Perasan comel la tu.



Suka sangat gigit kain.



Hannani main sorang-sorang. Tak peduli pon abang dekat belakang tu.



Abang sedang membaca buku. Yeye je baca padahal tengok gambar je. Huhuhu.



Masa ni suka sangat cium Hannani sebab ada bau masam masam. Hihi.


p/s : manfaatkan cuti dengan sebaik mungkin.


Yang menaip,

2 comments:

luqman zakaria said...

lenanya tidor..comel..huhu

Mimi Azirah said...

Tembam betul hannani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...