kantoi

Assalamuaaikum.....

Nak tau tak? Tengahari td aku ade bengkel kat SK Seafield. Bengkel pasal pemurnian amalan terbaik pnp. Bengkel mula kul 12.30. Nak dijadikan cerita, pegawai PPD tak sampai2. JU dah suruh kami berbincang tentang apa yg kami akan bentangkan minggu dpn. Lps bincang, pegawai tersebut tak sampai jgk. Alih2 dlm kul 3 lebih nak dekat kul 4 ptg aku dan beberapa org kawan aku cabut la dr situ. Mls dah nak tunggu.

Balik je aku singgah Giant sbb nak beli brg. Kat dlm Giant kawan aku call. Dia kata pegawai tu dah sampai dan dia suruh kami balik ke sana smula. Ape...!!! Alamak !! Macam mane ni?

Kawan aku kata malas dah nak gi sana. Aku lg la malas.

Dipendekkan cerita kami tak pegi sana balik. Tak kuasa dahhhh !! Lantak la dia nak marah pon. Sape suh lambat sgt.....??? Tak boleh nak salahkan ktorg jgk kan ?

Maafkan kami....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...