Birthday Boyyy !

Assalamualaikum.... Apa khabar semua. Harap2 semua sihatlah hendaknya. Nak tau tak, hari ni merupakan Hari Lahir my husband a.k.a Ayahanda Bikers. Happy Birthday sweetheart. I leb u very2 much. Mula2 aku plan nak beli kek Baskin Robbins kat IOI tapi plan tu tak menjadi coz kitorang pegi makan kat A&W.


makan burger mulut kena cover



sedap hingga menjilat jari



tergoda tak tgk air ni?



Inilah menu kami :: biase2 je. order byk2 krg tak abis plak.





Bila perut sudah kenyang, kami berjalan2 ke kedai minyak wangi. Aku membeli 2 botol minyak wangi dan 2 losyen. Sebotol minyak wangi tu of course la untuk birthday boy. Yang lain2 tu aku punya. Hahaha. Lepas tu kami membeli kuih bahulu untuk baby Faqih. Kuih bahulu tu lembut sangat dan sedap. Tak lupa juga aku membeli novel Lagenda Budak Setan :: Saga 1. Syoknya dapat beli novel. Rambang mata aku tengok novel yang berlambak2 tu. Takpe... Lain kali aku mesti pergi lagi untuk membeli sambungan novel Lagenda Budak Setan. Yahuuuu... ! ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...