Ranking Alexa Hari Ini



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 22 Jun 2014


Sakit tekak menyerang lagi. Salah satu aset yang paling berharga ni kalau takde memang susah sebab gaji tiap-tiap bulan itu bergantung kepada aset ini. Sekarang masih kurang sihat. Mungkin faktor persekitaran yang kurang sihat sekarang ini, cuaca pula panas dan agak kering. Sekarang ni suara dah ala-ala rock pulak. Haha. Minggu lepas ada satu hari tu suara langsung tak keluar tapi berusaha jugak untuk bercakap. Huhu. Sedih. Murid-murid pon pelik kenapa suara Cikgu Faiz macam tu. Hihi. Lepas tu ada pulak yang suruh Cikgu Faiz minum air suam. Hikhik. Sayang jugak mereka dengan Cikgu Faiz ni walaupun selalu kena marah. Heee.... Cikgu marah tanda sayang <3 center="">




Dah lama tak check ranking Alexa. Hihi. Kali ini ada peningkatan sikit. Yahuuu.... sukanya. Ranking pertama ada >DI SINI< Alhamdulillah berkat kesungguhan dan tidak mengenal erti putus asa akhirnya berjaya jugak buang satu nombor. Hikhik. Lepas ni kena maintain la pulak ye.


Ranking Alexa 1 - 13,646
Ranking Alexa 2 - 12,773
Ranking Alexa 3 - 9,654 (terkini)


Ini merupakan ranking di Malaysia okey. Yang global tu memang tak pandang dah. Haha. Fokus dekat Malaysia dulu. Lepas ni akan lebih bersemangat untuk berblog dengan adanya ranking ini. Yeah... caiyok. Sekian.




Yang menaip,

6 comments:

Iola said...

wah tahniah sis :D keep it up

Montana said...

dasyat2 teruskan ;-) saja mai singgah

Mummy-Zerry said...

Tahniah! Teruskan berusaha..

Mimie said...

tahniah ade pngkatan

Nadratul Syazwana said...

Wahh bagus bagus jaga ranking ni. Kalau careless sikit terus jatuh banyak kan hehe. Tahniah bukan senang tu ^^

Hasif said...

tahniah...
hebat.. teruskan...
kita main degan keyword pula lepas ini..
sila la jemput join komuniti google plus saya, link ada di blog yer.. tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...