Air Terjun Chamang 2



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 13 Disember 2014


Masih lagi dalam mood bercuti. Cuti ni dapat la meluangkan masa yang lebih sikit dengan keluarga tercinta. Minggu lepas Cikgu Faiz dan Encik Suami membawa anak-anak menghirup udara segar di air terjun Chamang. Air terjun ni merupakan salah satu tempat menarik yang ada di Bentong. Rasanya 3 tahun lepas pon Cikgu Faiz ada update pasal tempat ni tapi masa tu kami bertiga. Kali ni kami datang berempat pula. Huhu.


Entri 3 tahun lepas ada >DI SINI<




Kami datang bukan untuk mandi tapi sekadar cuci mata rehatkan minda di sini. Hihi. Air terjun ni agak bahaya sikit. Masa kami sampai tu air agak deras.




Sekiranya korang datang mandi di sini bersama kanak-kanak pastikan sentiasa mengawasi mereka kerana sungainya agak dalam dan air pon laju je.




Tengok gambar pon dah tau yang air tengah deras. Kalau hari tengah panas memang syok mandi dekat sini sebab airnya tersangatlah sejuk. 












Kalau diperhatikan semua gambar di atas macam tak berapa nak menjadi sebab ada budak tu tak nak senyum. Muka serius je. Baru bangun tido la katakan. Huhu. Sekian.



Yang menaip,

3 comments:

Mimie said...

Bestnya

Fiza Aizzawa said...

sye org bentong.. mmg th sgt tpt nie.. >_<

Unknown said...

Boleh berkhemah tak kat tempat ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...