Bersantai Di Air Terjun Chamang



Assalamualaikum.


Hai, pada hari Selasa yang lalu Cikgu Faiz pegi berjalan-jalan di tempat perkelahan yang agak popular juga di Bentong. Korang pernah pegi tak air terjun Chamang? Tempat tu terletak di jalan menghala ke Raub. Masuk je kawasan perumahan Chamang kena berjalan jauh ke dalam kerana air terjun tu jauh ke dalam hutan tapi dah ada jalan masuk untuk ke sana.


Sebenarnya ada orang request supaya ke sana. Hihi. Siapa lagi kalau bukan suami Cikgu Faiz. Dia yang beria-ia mengajak Cikgu Faiz pergi ke sana. Kononnya nak tengok air terjun sebab belum pernah ke sana lagi.


Malas nak membebel lagi. Apa kata korang layan je la gambar-gambar kat bawah ni. Mana tahu kalau korang berjalan-jalan ke Bentong tu, tak tahu nak pegi ke mana, tempat ini boleh dijadikan tempat bersantai bersama keluarga tercinta.




Kuat betul bunyi air terjun ni. Tak boleh naik sampai atas ok. Berbahaya.





Lagi gambar air terjun. Cantik tak?





Encik suami bersama anak.





Cikgu Faiz bersama anak.





Cikgu Faiz lagi.



Sekian.


Peminat Yuna? TEKAN SINI YA.

8 comments:

Lady Rina said...

seronoknya....anak2 mesti suka...:)

Nurul Faiz Bikers said...

@Lady Rina
mesti suka.
tapi tempat tu agak bahaya.

katak comel said...

ade jgk n3 psl air trjun ni..ahaha

Nurul Faiz Bikers said...

@katak comel
mesti ! haha.

thomas said...

cikgu,
tempat ni bahaya sikit,airnya deras
dulu saya pernah hilang seorg kawan di sini.

Nurul Faiz Bikers said...

@thomas
ya. tempat ni mmg bahaya.
kena berhati-hati semasa mandi.
saya pon takut.
yeke? takziah ye.

mielajasmin said...

waaa....syok nyer!

Nurul Faiz Bikers said...

@mielajasmin
meman syiok habis.
hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...