Shoutmix, Chatbox, BoBoiBoy.



Assalamualaikum.


Hai. Sekarang ni dunia blogging tengah kecoh pasal shoutmix yang kena bayar mulai tahun hadapan. Huhu. Bila blogwalking blog kawan-kawan, rata-rata telah menukar kotak shoutmix kepada chatbox. Rasanya chatbox ni pon ok cuma kita tak boleh nak hias cantik-cantik macam shoutmix. Ok la. Lupakan sebentar pasal kotak chat ni. Cer layan lirik lagu kat bawah ni.





Alien datang menakluki bumi
Demi koko yang di cari-cari
Merekakan tiba tak lama lagi
Apa mungkin terjadi

Jadi kita perlukan penyelamat bumi
BoBoiBoy! BoBoiBoy! BoBoiBoy!

Ying!
YaYa!
Gopal
Dan super hero kita
BoBoiBoy! BoBoiBoy! BoBoiBoy!


Ha, amacam? Dah ok? Hihi. Anak cikgu Faiz suka betul dengan BoboiBoy ni. Dia boleh tau itu gambar BoboiBoy. Dia akan cakap "papaipai..." Hihi. Sebutan masih tak betul lagi. Yang dia boleh sebut nama Yaya je. Itu pon kadang-kadang je dengar dia sebut dengan betul. Kuat betul penangan BoboiBoy ni. Sampai mak dia pon terpaksa layan lagu BoboiBoy sampai naik muak. Huhu.


Ok. Itu saje. I nak buat chatbox la pulak. Heee....

2 comments:

CikGu Ma said...

kdg2 layan jugak boboi boy ni...tp dah selesa shoutmix simple tu..hehehe

Nurul Faiz Bikers said...

@CikGu Ma
cikgu ma tanak tukar shoutmix ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...