Jom Share.



Assalamualaikum.


Hai, semalam korang tengok tak cerita Tentang Dhia episod akhir? Cikgu Faiz rasa korang mesti tonton punya kan? Amacam? Ok tak endingnya? Sedih tak terutamanya babak di bawah ini?






Mesti korang nangis-nangis kan? Cikgu Faiz pon sedih gak tau. Huhu. Kesian kat Dhia. Sampai ke akhir hayat dia pon kena aniaya lagi. Lepas tu suami sendiri pon endah tak endah je. Pilu rasa hati ni.


Jom kongsikan perasaan korang setelah menonton episod akhir drama Tentang Dhia semalam. Komen pasal cerita tu. Nak tau gak pendapat korang sume.

8 comments:

susulemakmanis said...

sedih sgt..kite smpai ngis2!uwaaaa...

fiezah91 said...

sedih tapi tak sempat nak nangis. hehe. tak puas hati sebab mak zikir x kena apa pun.huhu

Nurul Faiz Bikers said...

@susulemakmanis
kalah cite ombak rindu kan?

Nurul Faiz Bikers said...

@fiezah91
tu la pasal.
pengarah terlepas pandang kat mak zikir tu...

♥AienNajwa♥ said...

mmg xpenah miss tengok citer tentang dhia..ending dier mmg sangat sedih..tapi mak mertue dier tak kena ape2, memang sangat geram ! ~

Nurul Faiz Bikers said...

@♥AienNajwa♥
mesti geram sampai rasa nak masuk je dalam tv tu kan? hihi.

Syakirah Rozuan said...

Sedih ending diaa. Dua dua meninggal kan? Tapi, mak zikir tak kena pape. Eeeee. gerammm!

Nurul Faiz Bikers said...

@Syakirah Rozuan
hai... nampaknya semua orang tersangatlah geram dekat mak zikir tu.
pengarah kena take note ni.
pendapat penonton.
huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...