4
Orang Memberi Komen

Penari Sambutan Hari Kanak-Kanak.



Assalamualaikum.


Hai, entry kali ni sekadar flash back program di sekolah sebelum cuti persekolahan bermula. Program Sambutan Hari Kanak-Kanak di SKPU1. Di mana pada hari tersebut murid-murid akan membuat persembahan di hadapan guru-guru dan rakan-rakan.


Murid-murid prasekolah juga tidak ketinggalan untuk membuat persembahan tarian ala-ala 60-an. Tarian ini telah diarahkan oleh Cikgu Faiz sendiri. Seramai 8 orang murid telah terpilih untuk membuat persembahan Sempena Hari Kanak-Kanak. Cikgu Faiz ada merakam video tarian ni sayangnya muzik tidak kedengaran. Gambar menari pon takde sebab masa tu Cikgu Faiz sibuk merakam video. Jadi, yang ada cuma gambar di sebalik tabir. Boleh la daripada takde kan. Korang layan je la gambar-gambar kat bawah ni.



perkenalkan penari-penari cilik SKPU1.





bergambar kenangan dengan Cikgu Faiz.





bergambar kenangan dengan Cikgu Faiz dan Cikgu Linda.





bergambar kenangan dengan Cikgu Nini.





sabar menanti giliran untuk beraksi di pentas SKPU1.





giliran lambat lagi so kena la tunggu dulu.




p/s: lagu yang dipilih untuk tarian ni ialah lagu Berjuta Batu yang telah dinyanyikan oleh Felix masa konsert Akademi Fantasia musim ke 3 (kalau rajin nanti Cikgu Faiz upload video tarian yang tak berlagu ni ye).

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
4 Comments

4 orang comel dah komen:

Arol Mubin said...

Wah! Melaram sakan dorang nak menari 60-an. Hehe. :D

Nurul Faiz Bikers said...

@Arol Mubin
haha. kemain bersemangat lagi tau.

shark said...

salam perkenalan dari saya :)

Nurul Faiz Bikers said...

@shark
salam perkenalan juga :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...