Lega dan Gembira.



Assalamualaikum.


Hai, hari ni saya rasa lega sangat. Lega sebab sesi pendaftaran untuk murid-murid Prasekolah 2012 telah selesai dan berjalan lancar. Allah saja yang tau perasaan saya tadi. Lega yang teramat sangat. Terima kasih Ya Allah kerana memudahkan perjalanan program tadi.





Balik je rumah tadi, saya terus mengajak suami keluar makan tengahari di luar. Rasa kelegaan ni patut dikongsi bersama kan? Hihi. Lepas makan kami pergi membeli sedikit barang di Giant Bandar Puteri Puchong. Lepas beli barang kami naik ke tingkat satu untuk mencari buku resit. Nak tau tak? Saya rasa gembira tak terkata apabila keluar dari sebuah kedai. Senyum sampai ke telinga. Happy giler la.


Ha, agak-agak apa yang membuatkan saya suka sangat tu? Hihi.


To be continued....

4 comments:

faizulosman said...

cpt la cerite nak thu ni....

http://www.mohdfaizulosman.blogspot.com/2011/12/kenapa-aku-suka-kucing.html

Nurul Faiz Bikers said...

@faizulosman
tungguuuu :)

tunz said...

jeng jeng jeng....

wanie said...

teng teng teng...
ala ala p ramlee gituww

SAMPAI HATI TIBI LAPAN SIARKAN CERITA NIH!
REMUK HATI AKU
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/khinzir-jadi-watak-utama.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...