Ephyra Skin Bar - Formulasi Pantas dan Selamat untuk Kulit Putih dan Gebu



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Rabu . 03 Jun 2015


Sekarang ni Cikgu Faiz telah berjinak-jinak dengan bisnes secara kecil-kecilan iaitu dengan menjual produk ephyra. Salah satu produknya ialah Ephyra Skin Bar yang merupakan sabun untuk mencuci muka dan juga boleh digunakan untuk keseluruhan badan. Nak tahu apa kelebihan Ephyra Skin Bar? Pastikan anda membaca entri ini sehingga habis okey.



Ephyra Skin Bar seberat 50 gram



Ephyra Skin Bar diformulasikan dari 100% bahan semulajadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan. Ianya selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit, lelaki dan wanita pada semua peringkat umur.


Kelebihan Ephyra Skin Bar
  • melembapkan kulit wajah
  • kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang
  • menanggalkan kotoran, minyak dan sel kulit mati
  • merawat kulit berjerawat
  • menghilangkan parut jerawat dan jeragat
  • menghilangkan 'blackheads' di muka
  • boleh menghilangkan bau badan
  • sesuai digunakan untuk keseluruhan badan


Potong Ephyra Skin Bar menjadi empat ketul untuk lebih jimat.


Ephyra Skin Bar merupakan sabun cuci muka yang menjadi fenomena terbaru selepas minuman Ephyra dan menjadi pilihan pengguna termasuk selebriti dengan perubahan seawal tiga hari. Ephyra Skin Bar merupakan formula pantas dan selamat (lulus KKM) untuk kulit lebih cerah dan 'flawless'.


Kandungan hebat dalam Ephyra Skin Bar
  • Kolagen - menyokong ketahanan fizikal dan keanjalan kulit serta menggantikan sel-sel kulit dengan lebih cepat untuk menjadikannya lebih tegang dan anjal.
  • Glutathione - kaya antioksida yang melindungi protein enzim dan mencegah kerosakan kulit yang boleh menyebabkan kedutan dan parut. Glutathione boleh melambatkan proses penuaan dan memperbaiki keadaan kulit. Ia mengawal kesan-kesan bahaya radikal bebas dan mengelakkan pembentukan parut tebal.
  • Bearberry Alpha Arbutin A Extract - paling berkesan, cepat dan selamat untuk mencerahkan kulit. Ia membantu menjadikan tona kulit lebih sekata dan bersih dari bintik-bintik hitam.
  • Glycerin - merawat kulit berminyak yang menyumbang kepada masalah jerawat serta masalah kulit lain. Ianya sangat berguna merawat masalah ekzema dan mengurangkan jangkitan bakteria pada kulit. Selain itu ianya juga memberi kelembapan pada kulit.
  • Seaweed - salah satu agen anti keradangan kepada jerawat. Rumpai laut atau seaweed menjadikan kulit lebih anjal, menaikkan seri wajah serta menjadikan kulit lebih tegang.
  • Banana Enzyme - bertindak sebagai agen anti penuaan yang memperbaiki tekstur dan tona kulit di samping menjadikan kulit lebih licin, halus dan berseri.
  • Carrot Extract - sifat anti keradangannya membantu menggiatkan semula sel kulit dan menjadikan tona kulit lebih sekata, bersinar serta membantu memperbaiki tisu kulit, melindungi kulit dari pancaran sinar matahari.
  • Rice Bran Oil - bahan semulajadi yang diperkaya dengan kandungan vitamin, nutrien dan agen anti oksida yang mampu merawat penuaan serta menyuburkan kulit dari dalam di samping memperbaharui dan memperbaiki permukaan kulit.





Harga Ephyra Skin Bar - RM39
Postage - RM6 SM | RM10 SS



Salah satu testimoni dari pengguna Ephyra Skin Bar.


Kalau nak tahu Cikgu Faiz juga merupakan pengguna Ephyra Skin Bar. Pada peringkat permulaan mungkin ada yang mengalami kekeringan kulit di awal penggunaan. Sekiranya ini berlaku, anda boleh mengurangkan penggunaan sabun ini. Contohnya daripada 3x kepada 1x sehari. Lepas seminggu tu cuba cuci 2x sehari. Insha Allah nanti kulit akan okey semula. Inilah yang Cikgu Faiz alami sewaktu mula-mula menggunakan Ephyra Skin Bar. Rasanya cuci 2x pon dan okey. Pagi dan malam / petang.



Sekiranya ada yang berminat untuk mencuba produk ini boleh la menghubungi Cikgu Faiz secara SMS / WhatsApp / Telegram di talian 012-9771902. Anda juga boleh WeChat - cikgufaizcute. Cikgu Faiz juga ada membuat penghantaran produk ini terus ke rumah atau lokasi yang berhampiran. Buat masa ini Cikgu Faiz aktif COD di Puchong dan Seri Kembangan. Kadang-kadang ada balik Senawang dan Bentong (Pahang) tu boleh jugak hantar.


Lagi testimoni Ephyra Skin Bar anda boleh ke fan page >>OCEANLIFE2U<<


Sekian.


Yang menaip,

3 comments:

Fiza Aizzawa said...

sabun pun ade yer.. semoga bisnes makin bkembang.. tiada yg mustahil kan..

Nadratul Syazwana said...

Kita suka colour dia, nampak macam suciii je hehe. Banyak dah tengok positive feedback ni :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

yg sbun ni yui blom lg try.. sbb skg consume bnda lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...