Serlahkan Auramu Dengan Jam Tangan DKNY



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Selasa . 01 Mac 2016



Siapa dekat sini yang suka pakai jam tangan? Rasanya mesti ramai yang suka menyimpan koleksi jam tangan yang terkini dan trendy untuk digayakan di luar atau di majlis-majlis tertentu. Cikgu Faiz pon suka pakai jam tangan. Selain untuk melihat masa supaya tidak terlewat ke mana-mana, jam tangan juga memainkan peranan penting di mana ianya dapat membuatkan penampilan seseorang itu kelihatan lebih menarik. Bila pakai jam tangan Cikgu Faiz rasa lebih yakin untuk melangkah ke hadapan. Rasa janggal bila tiba-tiba tak pakai jam tangan. Biasa la kadang-kadang terlupa sebab nak cepat. Hihihi. 

Dalam dunia fesyen, aksesori adalah antara fashion item yang paling penting. Aksesori yang bersesuaian juga mampu menyerlahkan persalinan seseorang agar tampil lebih menonjol. Wow! Menarik bukan. Kalau korang suka mengikuti perkembangan aksesori fesyen terkini mesti tau la kan model-model jam tangan yang terbaru masa kini. 

Jam tangan adalah antara aksesori fesyen yang sering menjadi pilihan dalam kalangan wanita. Mengapa? Jawapannya cukup mudah. Ini kerana, berbanding jenis-jenis aksesori yang lain, jam amat mudah untuk digayakan. Ia hanya perlu dipakai di pergelangan tangan dan tidak sampai lima saat pun ianya sudah sedia tersarung di tangan korang! Selain daripada itu aksesori wanita terkini yang popular ini juga mampu memberikan perubahan yang cukup besar ke atas penampilan dan persalinan korang juga tau. 

Wanita cukup suka menggayakan jam tangan terkini terutamanya ketika berada di luar kerana selain dapat membuatkan mereka kelihatan bergaya, jam tangan terbaru wanita juga memberikan sentuhan elemen yang lebih lembut ataupun feminin ke atas penampilan mereka.





Kalau korang suka menggayakan aksesori wanita paling popular ini, korang juga pasti akan suka dengan jenama DKNY. Donna Karan New York atau turut dikenali sebagai DKNY adalah sebuah jenama antarabangsa yang terkenal dalam dunia fesyen. Ia telah mencetus fenomena sejak tahun 1984 dengan koleksi jam tangannya. Fuhh… masa ni Cikgu Faiz pon belum lahir lagi tau. Punya la lama jenama DKNY ni bertapak di dunia fesyen. 





DKNY adalah jenama tersohor yang menawarkan koleksi jam tangan wanita untuk golongan wanita yang menggemari gaya fesyen urban. 





Kalau korang nak tahu, koleksi jam tangan DKNY terkini menjadi pilihan ramai wanita muda di luar sana kerana koleksi jam tangan terbaru DKNY hadir dengan rekaan yang moden, segar dan sangat stylish! Ini memberikan peluang untuk korang tampil penuh bergaya dengan aksesori piilihan korang sepanjang masa!


Yang menaip,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...