CPUV | Jimat-Jimat McDonald's , Digi - Devices Campaign



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Jumaat . 31 Oktober 2014


Hari terakhir untuk bulan Oktober tahun 2014 ini. Esok dah masuk bulan November. Semakin nak sampai ke penghujung tahun Cikgu Faiz semakin sibuk dengan tugasan seharian. Mana nak uruskan hal-hal kelas, mana nak buat assignment, nak uruskan hal rumahtangga. Makin slim la kalau berterusan macam ni. Huhuhu.


Cukup mukadimah tu. Cikgu Faiz cuma nak update nuffnang je. Hihihi. Sila jangan meluat ye. Mari lihat apa CPUV yang Cikgu Faiz dapat kali ini.





Dua hari lepas dapat CPUV ni. Terus dapat 4 ketul. Terbeliak bijik mata bila tengok CPUV yang agak banyak jugak tu. Macam biasa Cikgu Faiz mesti dapat double untuk satu CPUV. Dua ketul dari Jimat-Jimat McDonald's dan dua ketul lagi dari Digi - Devices Campaign. Mesti korang pon dapat kan. Alhamdulillah rezeki walaupun jumlah earning tu tak banyak.


Salah satu tips yang Cikgu Faiz nak kongsikan dengan pembaca semua. Rajin-rajin la buat entri yang berkaitan dengan ilmiah. Sebab apa? Kebanyakan keyword yang masuk dalam blog Cikgu Faiz adalah tentang pendidikan. Kalau adik-adik yang masih belajar tu mungkin boleh buat entri tentang tajuk yang korang belajar hari tu. Boleh juga ambil bahan daripada buku-buku tertentu tapi pastikan ada sumber rujukan di akhir entri anda ye. Macam yang Cikgu Faiz buat di >SINI<


Semoga tips yang tak seberapa tu dapat membantu anda menaikkan trafik blog sekaligus mendapat CPUV. Selamat berkongsi ilmu !!


Jom main boling secara PERCUMA ! --> SINI


Yang menaip,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...