Ingat Lagi Tak?



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 06 Ogos 2016


Lama betul tidak bersiaran. Sawang dan habuk telah memenuhi ruangan blog ini. Banyak cerita yang Cikgu Faiz tak dapat nak kongsikan di sini. Nak kata sibuk sangat tu takde la tapi masa yang ada tu Cikgu Faiz habiskan bersama keluarga tercinta. Bila dah lama tak sibuk dengan blog mulalah rasa lemau je. Okey, ni Cikgu Faiz nak kembali aktif sementara semester baru PJJ Cikgu Faiz belum bermula. Sebelum tu silalah tatap wajah-wajah yang selalu memeriahkan blog ini.



Inilah Cikgu Faiz bersama anak-anak yang bernama Faqih Hakim dan Hannani. Kot la ada yang tak kenal kan. Al maklum la dah lama menyepikan diri. Salam perkenalan dari Cikgu Faiz buat anda semua.




Haishh.... tiba-tiba rasa blur pulak tak tahu nak cakap apa. Inilah akibatnya bila lama sangat 'bercuti'. Habis semua idea untuk berceloteh di sini. Sekian.


Yang menaip,

1 comment:

hana hadi said...

Samalah cm Hana. Bla dah lama xupdate memg cmtu.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...