Last Entry Sebelum Bercuti

Assalamualaikum.... salam sejahtera :)

Apa khabar semua? Makan lagi ke tu? Sudah-sudah la... Kang sakit perot plak makan banyak2.. Huhu..

Diam tak diam minggu depan dah nak raya + nak sambut merdeka = best giler. Persiapan semua dan buat? Hmm... malam ni merupakan sesi aku mengemas barang2 untuk pulang ke kampung Jumaat ni. Kiranya ini merupakan entry aku yang terakhir sebelum pulang bercuti. Esok mungkin tak dapat nak cakap banyak2 coz dah sibuk menguruskan barang takut ade plak yang tertinggal nanti. Nak tak nak lepas raya nanti la kita jumpa ye. Sobsob...

Di sini saya ingin memohon kemaafan sekiranya ada terkasar bahasa atau tersilap kata sepanjang berblogging di sini. Sebagai manusia saya juga tidak terlepas daripada melakukan perkara2 yang mungkin membuatkan orang menyampah dan marah pada saya.

Diharap perjalanan saya ke kampung berjalan lancar tanpa kesesakan lalu lintas yang teruk (jangan harap mesti jammed punye). Harap anda juge akan selamat sampai ke destinasi yang dituju.

Jumpa lagi.



Selamat Mengutip Duit Raya :) Jangan joli joli ok...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...