KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH





Hari ni nak join segmen yang lain daripada yang lain. Mau sertai? Klik SINI. Mari jawab soalan di bawah ini.......






1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi watak kartun totally spies.


2) Saya ingin sekali bertemu dengan Britney Spears.


3) Binatang yang paling saya takuti ialah ular.


4) Saya teringin bercuti ke Korea.


5) Lagu yang paling saya minati ialah Dibius Cinta (Yusry ft Melly).


6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan mengharamkan rokok di Malaysia.


7) Insan yang paling saya sayangi adalah diri sendiri.


8) Perkara yang paling saya benci adalah tergedik-gedik.


9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah membelek hp.


10) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya ialah cute, simple, serius (koya je lebih).





3 comments:

puteri kasih said...

terima kasih cikgu sudi join :)

. said...

saya di tag! hehe :)

Cikgu Ma said...

amboi cikgu, nk jumpa britney spears..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...