Semua Salahku



Tidak faham,

Sungguh aku tak faham mengapa sejak kebelakangan ni kita sering bergaduh.

Pasal perkara yang remeh temeh pon kita akan bermasam muka.

Entah la...

Banyak perkara yang membuat aku berkecil hati, memendam perasaan.

Aku diamkan je.

Kenapa kalau aku, tak boleh. Kalau mereka, boleh?

Aku isteri kau tapi mereka pula siapa? Takde kena mengena pon dengan kita tapi kenapa mereka mendapat layanan yang istimewa?

Kadang-kadang aku rasa ingin mengalah je dengan perkahwinan ni.

Buat apa nak teruskan kalau hari-hari sakit hati.

Perkataan yang keluar dari mulut kau haritu benar-benar membuat aku berkecil hati dan aku sedar siapa diri aku.

Aku tak setanding dengan mereka.

Peliknya, kenapa dulu kau pilih aku?

Aku buntu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...