Perkenalkan Kawan Saya...



Assalamualaikum. Aiii korang... Dah lunch lom tu? Aku baru je lepas. Alhamdulillah rezeki untuk
hari ni. Sejak dua menjak ni aku agak bz la. Aku tolong edit blog kawan aku ni ha. Dia baru nak
berjinak-jinak dengan dunia blogging. Jadi aku tolong la buat apa-apa yang patut. Aku edit mana yang aku tau je. Simple. Kawan aku ni pon cikgu jugak. Dia ni ex-classmate aku masa kat maktab dulu. Korang boleh la jenguk-jenguk blog dia ye. Dia masih baru jadi banyak yang kena belajar. Pada sapa-sapa yang nak follow dia boleh je. Dia lagi suka kot sebab dia baru ada sorang je follower (aku la tu). Huahuahua...







p/s : mungkin korang boleh bagi pendapat korang tentang blog dia. Apa yang tak ok. Apa yg perlu diperbaiki dan sebagainya. Dia tak kisah punye :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...