Karnival KOKO SKPU1 | Part 3 (last)



Assalamualaikum.


Hai... perasan tak sekarang ni saya dah agak jarang update blog? Kalau update pon masa cuti je. Kalau cuti panjang tu dapat la update hari-hari. Kalau tak cuti tu dapat la 2 hari 1 entry. Hmm... tak lama lagi saya mungkin akan lebih jarang update blog ni sebab saya telah mendapat satu tanggungjawab yang lebih besar untuk masa depan. Jadi terpaksa la berkorban sikit kan. Nak tahu apa tanggungjawab baru saya? Nanti saya cite ek. Sekarang ni jom kita layan entry berepisod ni.


Terlepas episod sebelum ni?


KLIK SINI - part 1

KLIK SINI - part 2




kusyuk abang ni melukis untuk pelanggannya...



gambar yang telah siap dilukis dan dilaminate...



demo memadamkan kebakaran... masa ni Cikgu Faiz telah ditugaskan untuk membeli minyak petrol dan minyak diesel.



demo salah seorang murid memadamkan api dengan menggunakan alat pemadam api...



flying fox yang agak mendebarkan...



tak pernah lagi cuba aktiviti ni. mesti best kan?



menarik tak?



susahnya nak lukis macam ni. huhu...



hujan lebat sangat masa ni. karnival berakhir lebih awal daripada apa yang telah dirancang.



lepas hujan berhenti, tengok-tengok kuda masih ada. apa lagi posing la....


Tamat sudah laporan Karnival Ko-Kurikulum SKPU1 bagi tahun 2011. InsyaAllah tahun ni kalau ada lagi Cikgu Faiz akan update.

1 comment:

susulemakmanis said...

mcm best jer aktiviti tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...