Koleksi Tudung Hijabista Moden



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Khamis . 01 Oktober 2015




Anda suka bergaya dengan trend fesyen muslimah? Jika ya, pasti anda berasa lega kerana kini terdapat banyak stail fesyen untuk wanita berhijab diperkenalkan di Malaysia. Ini mungkin kerana usaha untuk mengembangkan industri fesyen muslimah di pentas fesyen tempatan. Saban tahun semakin banyak koleksi 'muslimah wear' dihasilkan dek kerana permintaan yang cukup tinggi dalam pasaran oleh wanita.


Tudung adalah antara sebahagian daripada fesyen muslimah yang sangat sinonim dengan wanita. Ianya dianggap sebagai aksesosi kepala namun pada asasnya adalah sebahagian daripada proses menutup aurat bagi kaum wanita seperti yang dituntut dalam agama.




Fesyen tudung terkini adalah lebih moden dengan rekaan yang jauh lebih segar berbanding sebelum ini. Ianya hadir dengan rekaan, corak serta warna yang berbeza dan ini memberikan lebih banyak pilihan buat wanita di luar sana. Pilihan yang pelbagai ini juga memberikan peluang buat mereka untuk dipadankan dengan persalinan yang sesuai. Tudung rekaan terkini amatlah sesuai untuk dipadankan dengan kaftan serta baju kurung moden.




Perkembangan fesyen muslimah sejak akhir-akhir ini memperlihatkan kemunculan golongan hijabista di pentas fesyen Malaysia. Kehadiran mereka telah mencuri tumpuan semua penggemar fesyen malah turut mencipta trend fesyen terbaru. Antaranya ialah kewujudan trend fesyen terkini dalam pasaran. Kini anda boleh dapat melihat banyak KOLEKSI TUDUNG TERBARU yang boleh didapati. Kebanyakan gaya ini adalah stail moden yang lebih segar malah mempunyai elemen 'stylish'!


Jika anda tertanya-tanya apakah jenis baju yang sesuai untuk dipakai bersama dengan hijab, boleh dikatakan hampir apa sahaja jenis pakaian muslimah menjadi pilihan. Antaranya ialah blaus muslimah, jubah muslimah moden, 'dress' muslimah dan baju peplum kurung. Menggayakan tudung anda bukanlah sukar jika anda tahu gaya apakah yang sesuai dengan anda. Pilih stail yang menbuatkan personaliti anda kelihatan lebih menonjol berdasarkan pilihan tudung terkini yang sesuai dengan cita rasa anda. Pakai sesuatu yang membuatkan anda rasa selesa agar anda kelihatan lebih menarik di khalayak ramai.


Di Zalora, terdapat pelbagai pilihan rekaan tudung terkini yang didatangkan khas daripada pereka-pereka tempatan. Antara jenama yang anda boleh temui di Zalora adalah Naelofar, Cloverush, Hijab by Fyazara, Sugarscarf, Aidijuma dan banyak lagi. Semuanya ada di Zalora. Anda boleh mendapatkan tudung idaman anda dengan harga serendah RM15. Kalau tak percaya cuba lihat di laman web Zalora. Dengan adanya telefon pintar yang canggih lebih memudahkan pencarian dengan hanya di hujung jari sahaja anda boleh terus mendapatkan koleksi tudung yang terkini di pasaran. Jadi tunggu apa lagi? Cepat ke Zalora untuk mencari tudung idaman anda.


Selamat membeli-belah !!!


Yang menaip,
 

2 comments:

Unknown said...

tengah belek belek tudung jap ni....

Unknown said...

Kami mencari agen dropship seperti pelajar universiti dan suri rumah yang ingin menjana pendapatan dengan WERDA. Boleh lihat di sini: KOLEKSI WERDA SOFIA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...