Hadiah Mega Giveaway Inspirasi 2016 By Cik Akak



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 05 Mac 2016


Semalam Cikgu Faiz menerima satu hadiah kemenangan giveaway yang telah dianjurkan oleh blogger Cik Akak. Memang suka sangat sebab hadiah yang Cikgu Faiz dapat tu memang kena dengan minat Cikgu Faiz ni. Hihi. Kebetulan kan. Rasanya ramai jugak yang join giveaway tu sebab banyak hadiah yang ditawarkan. Tanpa membuang masa jom tengok hadiah yang Cikgu Faiz menang tu.



Semalam masa nak punch card lepas sekolah kebetulan abang poslaju pon baru sampai di pejabat. Hihi. Tengok ada banyak jugak parcel dalam hati berkata mesti Cikgu Faiz punya pon ada. Hihi.




Taraaa...! Inilah hadiahnya. Sebuah novel yang telah ditaja oleh blogger Suria Amanda. Excited giler sampai tak sempat nak sampai rumah terus buka sementara menunggu Encik Suami datang menjemput Cikgu Faiz. Hihihi.



Terima kasih tak terhingga kepada sis Suria Amanda di atas hadiah ini dan tak lupa juga berbanyak terima kasih kepada blogger Cik Akak kerana berjaya menganjurkan giveaway yang gempak gitu. In Sha Allah lain kali kalau Cik Akak buat GA, Cikgu Faiz akan join lagi sebagai tanda sokongan dan untuk memeriahkan lagi dunia blogging di alam maya ni. Terima kasih sekali lagi. Semoga murah rezeki anda berdua hendaknya. Amin.


Yang menaip,

3 comments:

Hasif said...

tahniah2..waa dapat novel tu.. menarik2..

Singah sini..

Blog Ahmad Hasif site.

Suria Amanda said...

Alhamdulillah selamat sampai...tahniah again...

Cikla Shahril said...

Wah.. bestnya dpt novel.... tahniah cikgu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...