Saya Bukan Cikgu BM ^ ^



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.


Selamat Hari Sabtu buat semua pembaca. Tak lama lagi kita akan bersama-sama menyambut bulan ramadhan. Ramadhan kali ini agak berbeza dari yang sebelumnya buat Cikgu Faiz. Sebab apa? Biarlah rahsia. Hehehe. Apa pun Cikgu Faiz sangat berharap agar dapat menunaikan ibadah puasa dengan jayanya walaupun mungkin akan ada sedikit kesukaran untuk melaksanakannya. Semoga Allah SWT permudahkan niat baik kita. Amin.


Entri kali ini Cikgu Faiz ingin menjawab persoalan dari blogger yang bernama kak Intan. Persoalan ni memang dah lama tergantung tak bertali. Barulah hari ni Cikgu Faiz berkesempatan untuk menjawabnya. Jangan marah ye kak Intan. Hehehe.





Ha.... itulah dia persoalannya. Untuk pengetahuan kak Intan, saya ni bukan cikgu Bahasa Melayu. Saya cuma ada pengalaman mengajar subjek tersebut selama setahun sahaja. Saya ni cikgu Prasekolah. Hehehe. Harap kak Intan berpuas hati dengan jawapan tersebut. Saya sangat berbesar hati kerana kak Intan sudi offer saya untuk menulis buku tapi rasanya saya masih lagi dalam proses menggali ilmu pengetahuan. Rasa masih belum layak untuk menulis buku yang bercorak ilmiah. Apa pun terima kasih kak Intan ! Saya sangat hargainya. Sobsob....


Yang benar,

3 comments:

Maria Firdz said...

Owh.. Cikgu prasekolah.. Best la ajar budak2..

Unknown said...

mesti best jadi cikgu prasekolah kan cikgu Faiz.. ;) hee

Bunda_nora said...

pra sekolah pun cikgu jugak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...