Sambutan Hari Lahir Iman Munirah



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ahad . 12 April 2015


Cikgu Faiz kembali lagi setelah menghilang sekejap. Hihi. Kejap ada, kejap takde. Dah macam biskut pulak. Okay, back to the topic. Beberapa minggu lepas kelas Cikgu Faiz meraikan ulang tahun kelahiran salah seorang murid. Lepas murid-murid dah siap makan barulah acara potong kek diadakan. Layan je la gelagat murid-murid Cikgu Faiz ni.




Kek harijadi anak murid Cikgu Faiz yang bernama Iman Munirah yang bertemakan Frozen versi muslimah. Hihihi. Menurut ibu Iman, kek ini dibuat berdasarkan permintaan Iman sendiri yang mahukan kek dengan gambar Anna dan Elsa yang memakai tudung. Comel bukan?






Inilah dia murid-murid Cikgu Faiz yang selalu menggamatkan suasana di dalam kelas. Huhuhu. Seronok sangat nampaknya dan kelihatan tidak sabar nak makan kek harijadi kawan mereka. Sebenarnya diorang teruja dengan kek Frozen tu. Hihihi.






Cikgu ni asyik nak ambik gambar je. Bila nak nyanyi ni? Dah tak sabar nak makan kek ni. Huhuhu.






Nyanyian lagu Happy Birthday untuk rakan tersayang. Selamat hari lahir yang ke 6 tahun Iman. Semoga jadi anak yang solehah ye. Belajar rajin-rajin dan jangan nakal-nakal ye. Kawan-kawan Iman semua suka kek yang Iman bawak. Sedap. Hihihi. Sekian.


Yang menaip,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...