2
Orang Memberi Komen

Koleksi Terbaru Tudung Aidijuma White Label



Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sabtu . 07 Februari 2015


Bersua lagi. Pagi-pagi buta dok update blog. Hihi. Nasib baik la esok cuti. Eh, tak cuti la. Pukul 11.45 pagi nanti ada LADAP di sekolah. Huhu. Nak buat macam mana? Cikgu Faiz ni makan gaji je. Lain la kalau bekerja sendiri kan.



Saje nak share koleksi tudung AIDIJUMA terbaru Cikgu Faiz. Hihih. Ini la design yang Cikgu Faiz beli di The Curve tu. Ala, yang dah tinggal saki baki tu. Hihi. Entri tu ada >DI SINI<.



AIDIJUMA WHITE LABEL - NUMBERS (RM10)



Wahhhh !!! Bukan main seronok lagi Hannani ye. Asyik nak tayang gigi je sekarang ni. Huhuhu. Sepit dekat rambut tu bukan senang dia nak pakai tau. Mau berperang masa nak pakaikan lepas tu takkan tahan lama. Tangan dia yang comel tu mesti nak usik lepas tu cabut. Hahaha. Sekian.


P. Ramlee di sini..... TEKAN SIKIT


Yang menaip,

Membaca Amalan Mulia. Kalau Suka Tekan LIKE dan DONATE.

Comments
2 Comments

2 orang comel dah komen:

Iola said...

comelnya tudung aidijuma...belum ada lagi dalam koleksi hehe

trah zain said...

cantik pakai camtu,,hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...